פרופ' הלינגר על ההתנערות מד"ר קידר: "הצלקת לא נעלמה"

אסתי פלד 1 Comment on פרופ' הלינגר על ההתנערות מד"ר קידר: "הצלקת לא נעלמה"

פרופ' שלמה הלינגר מאונבריסיטת בר-אילן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר את ההתנערות מאמירותיו של ד"ר קידר: "יש בציבור החילוני שרוצים לצייר אותנו כאנשים קיצוניים. הצלקת מרצח רבין לא נעלמה" על אמירותיו של ד"ר קידר: "יש שאלות על תיק רצח רבין אבל תיאוריית הקשר של יריבים פוליטיים זה הזוי"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' למשפטים שלמה הלינגר מאוניברסיטת 'בר-אילן' התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן יממה לאחר שעמיתו למקום העבודה, ד"ר מרדכי קידר הנחשב לאחד מגדולי המזרחנים בישראל, אמר בהפגנה למען נתניהו, "כי לא יגאל עמיר רצח את רה"מ יצחק רבין אלה אדם בשם י.ר".

לדברי פרופ' הלינגר, "צריך להפריד בין קונספירצייה לבין שאלות על החקירה. הדברים שנאמרו כי כביכול יריב פוליטי רצח את רבין, זה הזוי. וטוב שאוניברסיטה התנערה מהאמירות הללו".

על הפחד שיש באוניברסיטה מתדמית קיצונית מספיר פרופ' הלינגר, "יש דברים שמרצה יכול לומר, במקרה הזה היה חשוב להתנער מדבריו. יש רבים בעולם החילוני שרוצים לתייג את האוניברסיטה כמקום של קיצוניים. הייתי בתקופה של רצח רבין. הצלקת מרצח רבין לא נעלמה. בר-אילן היא האוניברסיטה הכי פתוחה בישראל. יש מרצים מכל החוגים והזרמים בישראל".



1 תגובות

מיין תגובות